زندگي شاد مازندگي شاد ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
نجمه ساداتنجمه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
اميرمهدياميرمهدي، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ستاره هاي كوچك من

تولد ساره

1393/6/26 23:14
نویسنده : مامان
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز تولد ساره بود. ما به خاطر تولد ساره دنبال باباو اردوي مسجد به امامزاده سيد محمد نرفتيم. ديشب هم شام را به همراه آقاجون اينا خونه خاله مانديم. نجمه گلم آنجا مثل يه حرفه اي مدام عكس مي گرفت. كچل را هم آورده بود. هر چه گفتم نيارش گفت: نه ،من بهش گفتم مي برمش ، كاراش را كرده ، ناراحت مي شه. تا آنجا هم هر دو توي كالسكه نشسته بودند. اميرمهدي عشقش اين بود كه بره دست توي كيك فرو كنه و يا كادوها را پاره كنه ، به همين خاطر همش توي بغل من بود. پسرم خيلي آرومه و عاشق در. بدترين كابوسش بسته شدن يه در باز است. 

          

       

 

                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)